amazon

Stas25258

Активный участник
Дней с нами
2.852
Розыгрыши
0
Сообщения
40
Репутация
1
Реакции
1
Остались 5$ на счету амазона. При покупке чего-либо в хс выскакивает эта ошибка: We couldnt complete this order due... . 1-click настроен. В чем проблема?
 
у тебя с акции?
 
минута в гугле: действует для покупок от $10
 
  • Like
Реакции: Stas25258
Тебе нужно написать в поддержку амазона, жалобно попросив о том, чтобы они разрешили использование денег в Digital Apps. Потому как эти 5 баксов недоступны для приложений типа hearthstone. (только книги, музыку на них можно купить)
 
Тебе нужно написать в поддержку амазона, жалобно попросив о том, чтобы они разрешили использование денег в Digital Apps. Потому как эти 5 баксов недоступны для приложений типа hearthstone. (только книги, музыку на них можно купить)
Уже без этого вроде можно.

было 5 бачей - купил стартовый пакет недавно, вроде проблем не было
Да, наипал меня поисковик западный, походу. Дондон там уже вовсю пиарит свои "услуги".
 
а можно за эти пять баксов купить новый набор где 10 паков кто знает?
 
а можно за эти пять баксов купить новый набор где 10 паков кто знает?
У меня не получилось, ошибка как у тс'a. В поддержку писать палевно, номер московский... или пох ? (акич свежезареган через впн)
 
Мб с 1clickom косячу,не скинешь свой адресс 1click в лс,если не сложно.
У меня тоже не покупалось, написал в суппорт, там все сделали и я смог потратить эти 5 долларов
 
У меня не получилось, ошибка как у тс'a. В поддержку писать палевно, номер московский... или пох ? (акич свежезареган через впн)
но там с первого раза могут и послать, если тебе прям нужно потратить эти 5$, то сиди и написывай пока не помогут, у моего друга так только на 5ый раз все сделали
 
Написал, хз что ответят...
 
Что за тема на амазоне? Подскажите пожалст в лс или так
 
Второй день морозят... Кто смог купить, карту привязывали ?

Your Account Amazon.com
Message From Customer Service
Hello Troy,

Thank you for contacting Amazon.com.

I understand that you were unable to purchase the packs of game "Hearthstone". I'm sorry for the inconvenience. This is what we don't want our customer to experience.

I've checked your account details and found that there is $5.00 promotion credit in your account but no payment method updated in 1-click setting. I'd like to inform you that although you want to purchase the in-app using promotion credit, currently another active payment method is required to place an order, even if a promotional certificate covers the entire order.

To update your payment settings for digital orders, go to:

https://www.amazon.com/1click

Click the "Edit" button next to your default payment method. Any new payment information you save in your 1-Click settings is used for all future digital purchases. We'll apply any available Amazon.com Gift Card or promotional balances to your order before charging your 1-Click payment method.

I'm so sorry, but we can't offer any additional insight or action on this matter.

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.

Best regards,
Manoj M.
Thank you.
 
Второй день морозят... Кто смог купить, карту привязывали ?

Your Account Amazon.com
Message From Customer Service
Hello Troy,

Thank you for contacting Amazon.com.

I understand that you were unable to purchase the packs of game "Hearthstone". I'm sorry for the inconvenience. This is what we don't want our customer to experience.

I've checked your account details and found that there is $5.00 promotion credit in your account but no payment method updated in 1-click setting. I'd like to inform you that although you want to purchase the in-app using promotion credit, currently another active payment method is required to place an order, even if a promotional certificate covers the entire order.

To update your payment settings for digital orders, go to:

https://www.amazon.com/1click

Click the "Edit" button next to your default payment method. Any new payment information you save in your 1-Click settings is used for all future digital purchases. We'll apply any available Amazon.com Gift Card or promotional balances to your order before charging your 1-Click payment method.

I'm so sorry, but we can't offer any additional insight or action on this matter.

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.

Best regards,
Manoj M.
Thank you.
Наебивает пидор, не надо никакой карты, с первого раза все купилось.
 
  • Like
Реакции: Colos