Собственно я начал писать суппортам под другим IP (!), где я переворачиваю ситуацию и начинаю жаловаться на то что меня взломали. Но перед этим, опять же под другим IP, сынициировал кражу своего аккаунта, изменив почту и пароль. После чего якобы попытался восстановить аккаунт через почту, но письма приходили на левую почту. Вот переписка в печатном виде, чтобы было удобнее узать гугл переводчик: (личные данные, такие как имя акка, и т.д., были изменены). Красным шрифтом сделал небольшие комментарии. Всю процедуру по снятию таблицы удалось реализовать почти за неделю (и то в праздники). Тобишь сегодня (07.05.2013) я получил последнее сообщение от суппортов.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от вас в Sun, 28th Apr 2013 11:31 pm
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Hello. Recently I was leaving on a business trip for a while. Once when I returned, I found that my e-mail hacked. I restored it. After this I saw in the mail message:




"Dear USER,
This email message confirms that your Steam account contact email address has been successfully changed."




On account I can not enter. Please help me regain my account! I spent a lot of money on it!




Steam Account Login Name: USER




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от сотрудника технической поддержки в Thu, 2nd May 2013 10:17 am
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Hello John,




Thank you for contacting Steam Support.




In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s).




If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, and last four digits of the card used with the order(s).




If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. The Invoice ID will be 16-18 digits long and comprised of only numbers. It may be listed as the Order Description Number.




If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 1111-1111-1111 directly on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy.




If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link:
URL: http://support.steampowered.com/kb_a...7480-WUSF-3601




Example scans:
http://support.steampowered.com/imag...366/cdkey1.jpg
http://support.steampowered.com/imag...366/cdkey2.jpg




After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от вас в Thu, 2nd May 2013 10:54 am
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Yes, of course! I did a scan of his license disk of Left 4 Dead 2 games. Please help me restore my account from the hands of a burglar. Account is very dear to me! =(




Тут я прикрепляю скан ключа




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от сотрудника технической поддержки в Mon, 6th May 2013 7:46 am
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Здесь вообще какие-то непонятки начались О_о
Hello John,




Please exit Steam, restart your computer, and log back into your account. This should resolve the issue.




Let us know if you have any other questions.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от вас в Mon, 6th May 2013 9:38 am
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Пришлось выкручиваться.
What does that mean? I wrote that I do not have access to my account, because the attacker has changed the email and password on my account - USER ! How do I do this? Give me back my account please, I am afraid that the attacker will do something bad to him!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от вас в Mon, 6th May 2013 9:39 am
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




I can not log in to my account




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сообщение от сотрудника технической поддержки в Mon, 6th May 2013 2:15 pm
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello John,


В этом посте они мне сообщают что данные от акка пришли на мою почту. После захода на аккаунт, меня просят изменить пароль, секретный вопрос и т.д. и вуаля... красной таблички как не бывало




Я думаю, если немного пофантазировать над причинами и фактами, всё будет намного быстрее